Monday, October 26, 2009

Waaaa... Syoknyer....!!!

Salam.....
korang nak taw dak :P, waktu perhimpunan kat sekolah tadi kan, cikgu adalah umumkan sesuwatu yg menggembirakan hati aku dan ahli2 persatuan yg sama dgn aku.... :0... ala.. pasal hadiah pertandingan yg diadakan waktu perkhemahan yg pernah aku ceritakan tu lah...!!!!! (jgn buat2 tak taw la plak!!!!). kitorang kan pbsm... so, kami dapat johan dalam pertandingan mendirikan khemah,tempat kedua sketsa, & macam2 lagi ler....... XD....lepas tu, tadi bebudak tahun 6 ada lawatan ke jabatan bomba arau, korang caya tak???? kite pegi jalan kaki!!!! entah berape km la kitorang melangkah, cikgu kata short cut, tapi rerupenye... long cut...!!!!! alahai, tp yg bestnyer... balek tak usah la jalan kaki, tp naik trak bomba, gayat jugak dalam tu... aku mana pernah naik... (almaklumlah... budak bandar....). yg kedua bestnye lak, siap ada lori milo tunggu....!!! wah... siap dapat minum milo tu kera ok la..... yg kawan aku sorang ni, adawiyah ( www.adawiyah-pretty.blogspot.com), dok tak habeh2 kata "ala... kalau ada budak cute ni,mesti idup senang punyer....". alahai, perasan nye.... oklah,kire sampai sini saje... bye... wassalam....

No comments:

Post a Comment

Dragonica Emoticon Happy