Saturday, January 2, 2010

Buh-bye semua...

Assalamualaikum semua yg mengunjungi blog saya. rasa-rasanya ni la entri yg last ditulis sye. (insyaallah, bukan yg last sebelum aku mati). sebenarnya, aku nak gi asrama dah. tingkatan satu ni aku masuk asrama dah. kat smk derma (tgk entri sebelum ni untuk melihat entriku berkenaan smk derma).
huhuhu... syok ker duduk asrama nie???? entahlah, pengalaman aku mna ade. setakat duduk kem 2-3 malam pernah la.... takpe2, rilek Naz, ko ada geng. sebenarnya bukan aku duduk seorang2 aku je dlm asrama tu. ada geng jugak Nadhirah, Syamin, Nabilah... hmmm.....
klas ting. 1 aku namanya 1 cekal. cekal ker aku ni? mungkin.... (eceyyhhhh....) aku akan sekelas ngan syamin kalau camtu. nabilah ngan nadhirah plak klas 1 pintar tak silap aku....
ok argh, setakat ni jelah entriku untuk tahun baru, sori tak tulis entri pasal tahun 2010. thee hehe....aku rsa malas sgt, sibuk jugak nak kemas barang2 yg byk.... assalamualaikum....

2 comments:

  1. form 1 ea dear...blaja rjin2 ok..(blogwalking)..hope u will always success..

    ReplyDelete

Dragonica Emoticon Happy