Thursday, September 17, 2009

Merdeka UPSR !!!!!

Yeay! Tepat jam 3:45 minit petang bertarikh 11/9/2009,semua murid tahun 6 di seluruh Malaysia boleh menjerit kegembiraan. Hal ini kerana kami semua secara drastiknya telah bebas dari cengkaman peperiksaan UPSR yang memaksa kami bekerja keras. Saya pula dapatlah release kan tension saya..... Dapatlah saya luangkan masa saya membaca novel saya yang dah lama terbantut...... :-) ...... Huh, kat sekolah plak la ni langsung tak pandang buku sekolah dah.Cikgu pulak tak masuk... dah abis UPSR.... Semua asyik main dengan indoor game yang diorang bawa.... Saya pun tumpang sekaki main chess dengan rakan saya. That's all for today........

***-------------------- (^^,)--------------------------***

No comments:

Post a Comment

Dragonica Emoticon Happy