Saturday, September 19, 2009

Selamat Hari Raya...!!!

Wah! pejam celik,pejam celik dah raye dah yek!
Raya ni,rayalah elok2 yer!!
Semua persiapan korang ge mane hem?
sah,siyap dah kan yek???
Harap2 sume dah siap!


Saya nak tunjuk gambar2 perayaan raya d skola saye... (ambil dari kauan...)


(sowi,malas nak upload gambar bewsar2) ha,ni gambar sir aku ngan bebudak lelaki di klas aku (6w)

inilah gambar adawiyah yg aku cewiter tu..!!!

ini plak ain, kawan aku... cewah, waktu raye bulela memain fon..... hehehe....

hek elleh.... alimnyer budak2 laki ni waktu aye......

no gurlz allowed..!!!!


Ha! Raye ni jangan ada yg main mercun tau!
Nanti gi balik skolah ada anggota badan tak cukup...
Okeylah! Kira di sini sahaja! Sekian,
And remember !

No comments:

Post a Comment

Dragonica Emoticon Happy